Kjøpsbetingelser:
BETALING OG FRIST
Du kan betale med Visa, Mastercard, Kredittkort sin faktura løsning i vår nettbutikk. Ved spørsmål ta kontakt med post@apkeratin.no
TILBUD
Våre tilbud gjelder så langt lageret rekker. Når du har mottatt betalingsbekreftelse per epost er kjøpet gjennomført.
ANGRERETT:
Ved kjøp av varer og tjenester utenfor fast utsalgssted eller ved fjernsalg har kunden angrerett i henhold til gjeldende lovgivning. Dette innebærer at kunden uten begrunnelse kan gå fra avtalen innen 14 dager. Fristen regnes fra kjøpet registreres, det vil f.eks. si fra bestilling er inngitt på AP Keratin hjemmesider. AP Keratin må varsles på e-post om du vil angre ditt kjøp, dette må gjøres gjennom www.apkeratin.no/#kontakt eller på butikk@apkeratin.no innen 14 dager.
UAVHENTEDE PAKKER
Posten sender ut melding om ankommet pakke straks den ankommer ditt lokale postkontor. Deretter sendes det en påminnelse om uavhentet sending etter 7 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 14 dager, returneres den til oss. Du vil da bli belastet med et gebyr på 300,-.
TRYKKFEIL:
Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse i annonser o.l. og/eller i nettbutikken. Kan Selger ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Vi tar også forbehold om retten til å annullere din bestilling. Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager. Dersom varen er sendt fra vårt lager må du benytte angreretten din.
Retningslinjer for klage på behandlingen i salongen:
FRIST OG BETINGELSER
Ved klage skal salongen varsles umiddelbart. Fristen for å sende inn klage går ut 2 uker etter behandlingen.
For at klagen skal bli vurdert må du ha kvittering.
BEHANDLING AV SAKEN
Etter innsending av klagen har salongen 2 uker til å behandle saken. I løpet av denne tiden bør du delta på en kontroll, hvor håret vaskes med riktig sjampo og tørkes.
Hvis effekten er tilfredsstillende, avvises klagen og klienten instrueres igjen om riktig hårpleie
Hvis effekten ikke er tilfredsstillende, vil salongen utføre en korrigerende behandling gratis. Den korrigerende behandlingen trenger ikke være av samme type. Salongen har 3 forsøk på å rette det opp igjen.
Dersom klienten ikke ønsker korrigerende behandling, har salongen rett til å avvise klagen.
Dersom den korrigerende behandlinger er ineffektiv, salongen kan refundere inntil 50 % av behandlingsprisen.
Ved skade på klienten, henviser salongen saken til forsikringsselskapet den har avtale med.
EN KLAGE AVVISES NÅR:
Kunden har ikke kvittering
Kunden fulgte ikke anbefalingene for riktig hårpleie og bruker uanbefalte, tilfeldige sjampoer og hårpleie
Kunden utførte andre kjemiske behandlinger på håret (farge, striper o.l.) etter behandlig